zeynep1401 Kızlar 2 buçuk ay oluyor bebegimin alt ön dişleri çıkmıştı geçen gün de üst yan dişi patlamış tı hatta şaşırmıştım önler çıkmadan o patlayınca hemen arkasından ön üst dişin biri de patladı ama baktığımda daha gelenler var gibi beyaz şiş yerler bar üst dişlerden yani hepsi üst üste geliyor gibi rahatlatmak için ne önerirsiniz? Gece uzun süreli rahatlatacak yöntemleriniz neler ? Nurse harveys diş jeli kullanıp memnun kalan varmi?
barismom zeynep1401 zeytin yağı karanfil kullanıyorum tetagil calpol eh işte hepsi çıkınca rahatlama oluyor anca kısa süreli çözüm bunlar
MiracAlpinveUmutunAnnesi zeynep1401 Bize büyük oğlum da da küçük oğlumda da diş jellerini önermemişti doktorlar. 1 yaşında oğlum var. Eline sürekli soğuk havuç salatalık falan verdim küçükken de diş kaşıyıcısını falan donduruyordum. Rahatlama oluyordu. Hiç durmadığı çok ağladığı zamanlarda çok küçük ölçüde ağrısını alacak kadar calpol verebilirsin demişti doktor. Her gün olmayacak sekilde calpol veriyordum.
ninodurbenimadim zeynep1401 Lidokainsiz diş jelleri, tetagil, osanit, karanfil-zeytinyağı, soğuk gıdalar akla gelecek herşeyi denedim. Dört azı dişi birden geliyor hiçbiri fayda etmiyor. Çocukumla tüm gece karşılıklı ağlaşıyoruz🥺
mutlu27 zeynep1401 kehribar kolye orjinali agir atlatiyorsa süreci minumuna indiriyor buyuk oglumda cok faydasini gordum
mvldy barismom karışmış gibi olmak istemem ama doktorlar karanfil zeytinyağı karışımını önermiyorlar dil damak uyuşukluğu yaptığı için sorun yaratabiliyormuş bilginiz olsun 🌸
zeynep1401 barismom mvldy Bende dün yaptım karanfil zeytinyağı karışımını dolaba koydum beklemesi için onerilmedigini bende bilmiyordum o zaman denemeyeyim bende. Tetagil kullandım bende ama çok zor oluyor onu döküp dişlerine sürmesi ya
barismom mvldy teşekkür ederim canım çok az kullandım 2 kere falan o kadar hep tetagil kullandım ağrı kesici dişlik
mvldy barismom rica ederimm🌸 ben de dentigel diş jeli kullanıyorum sürünce bile mutlu oluyor sanırım tadından kaynaklı
zeynep1401 mvldy dentigel nurse harveys miydi acaba ? Tetagili sürünce benimki de öyle oluyor tadından dolayı hatta bazen ağzını açmıyor yemek istiyor dökünce
zeynep1401 MiracAlpinveUmutunAnnesi ya bende öyle düşündüm ama havuç çok sert oluyor altta 2 tane dişi var ısırmaya çalıştığı için zarar verirmi ki diye düşündüm. Salatalığı da ısırıp boğazına kacirmasindan korktum. Sulu diş kasiyicisini dondurup veriyorum. Calpol çok huysuz olduğu zamanda dediğiniz gibi verilebilir az miktarda
zeynep1401 barismom evet bende öyle yapiyim zorla da olsa surcem artık. Hem kabızlık hem diş mahv etti bu süreç bizi ya ağlıyor bazen akşamları ama ne için ağlıyor bilemiyorum uyku mu diş mi yoksa kabizlik mi anlayamiyorum
MiracAlpinveUmutunAnnesi zeynep1401 Ben verdim ya gözümün önündeydi hep büyük ısırdığı an aldım elinden havucu ısıramaz zaten ama dediğiniz gibi salatalığı ısırır verdiğiniz anlarda takip edebilirsiniz birde pırasa veren var ama ben vermedim
asyaminhell zeynep1401 temiz mendilleri varsa onları da hafifçe nemlendirip difrizde bekletip verebilirsiniz bazen diş kaşıyıcısından daha çok oyalıyor.Ama tabi temiz olmalı aynı mendili kullanmamak lazım yıkayıp öyle kullanmakta fayda var.
barismom zeynep1401 kaç aylıktı 6.aydan beri bizimkide uyanır sürekli dişte çıktı bu seferde ayrılık kaygısı başladı sürekli dip dibeyiz yapışığız🤣 kabızlık karın ağrısı yapar dişte ağrıyordur inşallah tez zamanda çıkarır
zeynep1401 barismom 9 buçuk ayligiz. Amin inşallah🙏 Evet kabızlık da çok zorluyor sanırım yapamıyor dünde bugünde ıkındı baktım makatindan gözüküyor kakasi ama yapmıyor