Bebeğimin bugün 41. Günü dün akşam üstü 40 çıkarmak için duşunu aldırdık eşimle en son o an etkili memeyi boşaltarak emdi uyudu sonrasında sürekli uykulu memeyi yarım emip bırakıyor ağlayan huysuz olan çocuk uyuşuk saat 4 oldu bu saate kadar en az 3 kez kalkması lazımdı ağlayıp kalkmadı ben kaldırıp altını açıp uyandırdım yine ağlamadı emiyor 5 dk uyuyo hemen geri gidiyor ateşi yok ama anlamadım doktora götürmek istiyorum boşa mı evham yapıyorum kötü bir durum yoktur dimi