kucukgokyuzuu İlk doğumda topuk kanı numunesi verdik sonra sağlık ocağında. sağlık ocağındakinde tsh 10 çıktı tekrarladık bu sefer şüpheli dedi bu durumda olunca ne oluyor bilgisi olan var mı geçici mi olur kalıcı mı?
Marianne kucukgokyuzuu 2-3 hafta içerisinde düzeliyor. Aynı durumu yaşadık. Çocuk doktorumuz yenidoğanlarda böyle olması normal dedi. Sizin çocuk doktorunuz ne diyor?
bikahveicelimmi kucukgokyuzuu 10 çok yüksek değil arkadaşların da dediği gibi muhtemelen bir sonraki ölçümde düzelir. Benim oğlumda ilk topuk kanında tsh 60 larda çıkmıştı sonra 6 hafta takip edildi ve doktor düşüşü yeterli görmediği için ilaca başladık. 2 yaşında da ilacı bıraktık çok şükür 🤲🏻🧿
Sulee_ kucukgokyuzuu tahlilde yazıyorsa referans dışı oldugunu belirtiyordur merak etmeyin düzelir o aynisini yasadim bende cok endiselenmistim ve benimde tiroid problemim var az calisiyor hep aklima eyvah benden kızıma gecti kesin oda tiroit hastası felan diye düşünüyordum ama alakası yokmuş yenidoğanlarda çok sık görülen bir durummuş endiselenmeyin
bikahveicelimmi kucukgokyuzuu geçmiş olsun , ilk başta insan üzülüyor ama önemli olan evlatlarımızın sağlığı. Allah dermansız dert vermesin🤲🏻🧿