1susu 1 aylık bebeğim hemen göğsümü tutmadı silikon göğüs ucuyla başladı emmeye. Sarılık başlangıcı var diye mama da vermek zorunda kaldım biberonla. Daha sonra silikon göğüs ucunu bıraktık direkt göğsümü tutmaya başladı ama şimdi de göğsüm yumuşamaya başladığı için göğsümü tutmak istemiyor. Kafasını geriye doğru itip göğsümle kavga ediyor. Göğsümde uyurdu şimdi sadece biberonla beslerken uyuyor. Bebeğim memeyi reddetmeye mi başladı ? Nasıl bir yol izlemeliyim ? Tecrübelerinizi paylaşırsanız sevinirim 🥹
ciceksincicek 1susu aynı şeyi yaşıyorum benim de 1 ay 5 günlük resmen kavga ediyor ama benim ki uykusuzluktan dolayı öyle sizin dd belki gazı vardır
1susu ciceksincicek gazı var evet ama çıkartıyorum damla da kullanıyorum. Göğsümde uyumaya alıştı ama artık göğsüm yumuşak olduğu için tutmak istemiyor ve göğsümde uyuyamadığından da sinirleniyor ve saatlerce uykusuz ve huysuz oluyor :( napacağım hiç bilmiyorum
beyzabirce Bazı bebekler biberon sonrası memeyi tutmuyor hemen biberonu bırakıp Eds gibi bir yöntemle memeyi tutarken bir yandan mama takviyesi verecekseniz vermeye devam edin henüz başlardayken , geri dönüşü zor olur
1susu beyzabirce bugün eds sistemi satın aldım süt arttırıcı takviyeler de durumu toparlamaya çalışıyorum 😔
ciceksincicek 1susu yoğun gaz ,uykusuzluk zor uykuya dalma ,sütün akış hızı vs etkiler çok zor olduğunu biliyorum
kubrakaradumann Bi ara benim bebeğim de yaptı ama ben biberonu nadir vermiştim o dönem hiç vermedim emmese bile vermedim insafsızlık diyebilirsiniz belki ama acıkınca azda olsa emiyordu biberon versem beni bırakır diye korktum sadece emzirdim o dönemde 1 hafta kadar sürdü sanırım
1susu kubrakaradumann silikon göğüs ucunu bende öyle bıraktım biberonu da sanırım öyle bırakacağım :(
ftmkzrr Aynısını yaşıyorum biberonu veriyorum on saniye emiyor sonra hemen meme veriyorum tutuyor deneyin