Juno yatak almıştım içinde hem konforlu uyuyor anne kucağı gibi, hemde cırtı var kapatıyorsunuz sarmalıyor hareket edip devrilemez zaten Yenidoğan bebek, reflü yatağı olduğu için kussa bile aspire etmez. Stres seviyeniz yükseldikçe bebek de bunu hissediyor. Bende paniktim ama kendinize de acıyın gece beslenmelerinden sonra on dakika bekleyin zaten yoğun bir kusma olacaksa kusacak sonrasında yatırıp sizde uyuyun rahat rahat. Sesine uyanırsınız herhangi bir durumda. Gece toplamda 7-8 saat uyuyup uykunuzu aldığınızda gündüzleri de daha dinç olursunuz normal rutinlerinize geri dönersiniz o esnada gündüz uykularında da gözünüz üzerinde olur zaten. Basşlarda böyle vesvese nefes alıyor mu iyi mi vs diye ama çoğu 40 ı çıktıktan sonra size de normal gelmeye başlıyor