Biraz daha zaman tanıyın kendinize. Allah’ın izniyle geçiyor. Ama acele etmeyin. Eşinizle kısa yürüyüşler yapmaya çalışın. Bir kahve için. Aslında çok küçük gelen şeyler bile bize iyi gelebiliyor. Ben de bu süreci ağır yaşamış biriyim. İsterseniz tıbbi destekte alabilirsin. Doktorum “hormonlarınız değişiyor çok normal bu yaşadıklarınız” demişti.