Hanımlar merhaba gelişim geriliginden dolayı 38 haftada dogum yaptım 2650 gram taburcu kilomuzda 2490 ilk hafta dogum kilosuna döndü ikincş hafta grip olmuştu hiç kilo alımı olmadı şuan tam bir aylık 3200 olmuş sizce nasıl kilosu bu arada mama vermiyorum sadece anne sütü