ozgeeemom Biz geçen yıl Eylül ayında konaklamıştık 4 gece, ortalamaydı. Konumu ve yemekleri çok çok iyi, otopark durumu sıkıntılı. Odaları rahat ama eski gelmişti bana. Hizmet de eh işte. Garsonları falan garipti hayattan kopmuş gibilerdi biraz. Başka bir yer düşünün derim yine de.