Onu bilmiyorum da biz gaz sancısı çekerken yorumları okuyup mustela göğüs balsamı almıştım karnına masaj yapıyordum uyumadan önce çok rahatlıyordu 20 aylık oldu karnının ağrıdığını hissedince ıkınınca ağlayınca sürüyorum rahatlıyor öksürük zamanı da göğsüne sürüyorum. Geçen gün görümcemin bebeği kabızdı ama nasıl ağlıyor yavrum 18 aylık oda. Sürdüm ona da masaj yaptık rahatladı bir iki saate.