Kızlar benim gitmiyo ya yedikçe daha çok çıkıyor 6 aylık hamile gibiyim dar şeyler giymek istiyorum ama çok kötü duruyo sürekli geniş şeyler giyiyorum yaza nişan var korse takıyorum bir işe yaramıyo bir iki gün evde bir şeyler yapmaya çalıştım Tv de bebekten dolayı onu da bıraktım nasıl gidicek bu 🫣sizlerin var mı bu arada göbek yazısında yazım yanlışı oldu kusura bakmayın 😀