ekimim Hanımlar doğum yapalı 4 ay oldu 2 defa adet oldum normalde gününde veya 1 2 gün geç oluyordu şimdi olmadım bitürlü ağrı var kasıklarımda ama kanama olmadı adet 4 gün gecikti normal midir emziriyorum o yüzden olur diyen de var ama korku bi şüphe oluşuyor kafamda durumı yaşayan önerisi olan var mı
brgl42 ekimim bende 6 ay önce doğum yaptım düzenli oldum ama bu ay olmadım ağrım da var stresliydim ki hala öyle
nurrr34 ekimim benimde 3.5 ay oldu doğum yapalı 2 kere adet gördüm. 3.ye Olmam lazımdı Şuan 3 gün gecikti. ve olmayı bekliyorum spiral taktırmak için bu ay. Bekledikçe daha çok gelmiyor sanki sinir bozucu. Korunuyoruz fakat bi şüphe yinede oluyor insan korkuyor hele de bu kadar çok yakın bi tarihte doğum yapmış olarak Allah isteyenlere nasip etsin🙄 umarım havalardandır
ayse0575 ekimim düzene girmesi zaman alıyor merak etmeyin emzirdiğiniz sürece hormonlar alt üst olduğunu için dengesiz oluyor biraz eğer korunuyorsanız korkmayın
ekimim brgl42 bu ay çogu kişi aynı sorunu yaşıyormuş havadan vs diyen de var bende aynıyım ağrı var kanama vs olmadı
hakan3 Ben de 3 ay önce doğum yaptım, 40 çıktıktan sonra 2 hafta sonra adet gördüm o zamandan beri adet görmedim şimdi ay başı geldi normalde ama bekliyorum gecikti biraz korunduk ama insan strese giriyor istemeden emziriyorum aktif şekilde gece gündüz
buse57 ekimim 1 yıl olsu doğum yapalı hala adet olmadım 😂düzeni geçtim gelmesi için keyfini bekliyorum Sizde umarımmsorunuza cevap bulursunuz🤗