Aklimideliricem nurbelonuc çok geçmiş olsun🙏 tabiki çok abartmıyosun hepimiz korkarız ama dediğim gibi basit bi yağ bezesi de olabilir kendini yıpratma demek istemiştim
nurbelonuc Aklimideliricem yağ bezesi değilmiş fibrommuş yani tümör gözetim altında olcam simdilik ama yağ bezesinin altındaymış
nurbelonuc HELELEKADIN kücük fibrom yani tümör boyutu 8mm takipte kalcam eğer büyürse kontrol edilecek, 2 cmin altında olanlar takipte oluyormus
nurbelonuc HELELEKADIN bilmiyorum doktor normalde bunun ateş terleme yapmaması gerektiğini söyledi bir süre kontrol edelim eğer büyürse kbb veya beyin cerrahına gösteririrz sonuçlaro dedi
HELELEKADIN nurbelonuc anladım Allah şifa versin internette fazla araştırma falan yapma kafan karışmasın
nurbelonuc HELELEKADIN yok yok korkmuyorum Allah büyük ya bişey yok sonuçta büyümezse sorun yok ki☺️ teşekkür ederim sorduğun için🤭🤭🤍🤍
HELELEKADIN nurbelonuc bazen en yakın arkadaşlarımız sandığımız kadar yakın değildir. Bu da böyle zamanlarda belli oluyor :)
eozlem nurbelonuc benim de ensemde bir beze var. Bıldırcın yumurtası gibi. Yıllardır orada ama hiç baktırmadım. Ağrı vs yok.
nurbelonuc eozlem ben beze sanıyordum saç bitminin orda kulağıma vuruyor ağrısı o yüzden gittim benim anne tarafı geçmişim hep kanser olduğu için korktum açıkçası yine de göstermek lazım ne olur ne olmaz