Merhaba hanımlar,
Benim ilk ve tek çocuğum. Bu sebeple ikinciyi düşündüğümde sanki kimseyi bu kadar sevemem gibi hissediyorum evet mantıksız ama o kalbim nasıl bölünebilir acaba diyorum aklım almıyor. Aynı nasıl bakabilirim diye düşünüyorum. Sizlerde durum ne🥲