36 günlüğüz, kızımın tınaklarını dün kestik. Bugün eldivenleri yokken uyumuştu öyle kaldı ama parmağını gözüne soktu ağlamaya başladı. Baktık renkli kısmında çizik var gibi ama emin olamadık. Eşime de söyleyemedim . Çizik olmuş mudur sizce bir dokunmasından, korkuyorum 🤧