didoece aynı duyguları yaşıyorum. Şimdi ikinci bebeğim oldu. Kucağımdan indirmiyorum, herkes kucak bebesi yapacaksın diyor, halimden şikayetçi değilim ki, olsun diyorum. Kızım doğduğunda da aynı şeyleri söylemişti, 6 yaşına girecek kucağıma sığmıyor bile. Bol bol sarılıyorum, seviyorum. İyiki beni kendilerine anne olarak seçmişler diyorum kendime.