emsalaslan ev işini çok takmayın, yemeği çok takmayın, bebeğinizi düşünün uyuduğun da sizde uyuyun. Bırakın etraf dağılsın, bırakın bi süre aparatif daha kolay yemekler yiyin. Siz dinlendikçe bebeğinize odaklandıkça kendinizi daha iyi toparlarsınız, psikolojiniz daha iyi olur. O zaman evin işini de, yemeği de, bebeğinizi de çok güzel idare edebilirsiniz. Ama bu şekilde olmazsa ay ev işi, ay yemek, ay bebek derken bir bakmışsınız siz yıpranmışsınız, siz yorulmuşsunuz 🙁