nrhnoktay deletedmom1212 [url=https://hizliresim.com/oB3PHg][img]https://i.hizliresim.com/oB3PHg.jpg[/img][/url]
deletedmom1212 nrhnoktay geçmiş olsun canim senin oglusunun kafa yapısı bozuklugu bayağı varmis resim yukleyemiyorum oglumun yastikta yatirirsin sadece bir tarafa duzlesir ya öyle
Myagz deletedmom1212 bilemiyorum bu uygulamadaki persentile göre küçük mesela canım iyi araştırıp bakmak lazım bizi çocuk doktoru yanlış yönlendirdi kafası büyüyor bişey yok dedi ameliyata geç kaldım o yüzden
deletedmom1212 Myagz baska bir doktora da göstermeliyim o halde su illet virus biter bitmez goturecem
Annee1 elifbektas1476 merhaba iyi günler bizim de kapanmak üzere 7 aylık olacağız baş çevreniz ne durumda doğduğunda kaç cm şimdi kaç cm acaba çok endişeleniyorum büyüme duracak diye
elifbektas1476 Annee1 doğduğunu hatırlamıyorum asi kartını bulamadım şuan 1 ay önce 45 di zaten doktor yönlendirir üzülmeyin çok
Annee1 elifbektas1476 çok üzülüyorum çok da ağlıyorum bu ay özellikle çok az büyüdü yalnızca 4 milim duracak endişesi yaşıyorum 😔