Kızlar oğlum 3 aylık 5 kilo doktor az kilo almış diye ınfatrını mama verdi, bu mamayı kullanan var mı aranızda nasıl bir mama kabızlık gaz yapıyor mu? 45 ml e 2 ölçek yapıldığı için kıvamı bana çok koyu geldi oğlum kakasını yapamadı ağladı ve gaz çıkarmak isterkende hep kustu mamayı? Sizde nasıldı Cvp yazarsanız çok sevinirim