Papatya-eylul88 Neler yapiyorsunuz gün icinde nasil vakit geçiriyorsunuz ozellikle gelişimi açısindan.konuşmalari nasil kizlar?fikir verirmisiniz banada
Helincik Papatya-eylul88 kızım 27 aylık. Konuşması fevkalade. Her şeyi konuşuyor anlatıyor,yeme içme de maşallah iyi ama ağlaması, kardeşini kıskanması çok fena. Çok üzülüyorum
birbebis_ Papatya-eylul88 konusmasi akıcı bolca anneyi taklit etme buaralar yapbozlara sardık yapboz yapıyoruz