Normalde midem bulanıyordu ama böyle aşırı değildi çıkardığımda rahtlıyordum oruç tutuyodum bugune kadar çok iyiydim önceki gün sahuru yaptık çıkardım ezana çok olduğu için niyetlendim ama dünden beri geçmeyen değişik bir bulantı var bugun kötü bir gündü ağladım felan acaba ondan mı bilmiyorum değişik hissediyorum birşey olsa bebeğe falan belirtisi olur mu nasıl olur bilmiyorum bir tek değişik bulantı var geçmeyen az önce uyudum uyandım hala devam ediyor çıkarma da çıkaramıyorum birşey olsa bu belirtisi olmaz değil mi daha tutmayacam perşembe kontrolüm var ama o zamana kadar içim hep telaşlı olcak çokta dikkat ettim aslında 2.5 lt su içtim 2 yumurta ceviz fındık hep faydalı şeyler de yemeğe çalıştım ama hata mı yaptım bilmiyorum boşuna mı telaş yapıyorum