Mce KUŞLARRRR BENİ DE ALINNNNN
Ah ah en buyuk dertlerimden biri, kızım normalde de zor bir çocuk bebekligi de zor geçti. 30. Ayı geçtiğimiz günden beri gün gün hafta hafta dozunun arttığı bir hali var.
İnatlaşma, vurma, ağlama krizleri,normalde de bazen kendine vururdu ama 30. Aydan sonra daha da artan bir durum. Sonraa bilmişlik ya herşeyi huysuzluk üzerine aslında bu saydıklarım sadece bazıları maalesef çözüm yok. 3 yaş krizi dün tam 3 yaşına girdi. Evet büyüyorlar gün gyn daha çok aklı başlarında oluyor ama gittikçe daha zor hale geliyor.
Elimden tek gelen sakinlesmesini beklemek bazen uzak duruyorum bırakıyorum bazende yanına gidip gel konuşalım diyip güzelce konuşmaya çalışıyorum. Bazen geliyor bazen inatla o krizlere devam ediyor. Konuşmayı kabul ederse ellerinden tutuyorum ilgisini baska yerlere verdiriyorum. Konuşmazsa da öyle bırakıyorum olduğu yerde ne zaman sakinlesse o zaman ilgisini çekecek başka yerlere yönlendiriyorum. Ağlarken kriz anında istemezse konuşmayı daha buyuk patlama yaşıyor.