benencokanneolmayisevdim Kızlar çamaşır makinesi gibi süresi saate baglı olarak azalmıyorki anlamadım. Yani kuruma oldukça o dakikalar azalıyor sanırsam. Çamaşır makinesi gibi tam 2 saatte veya 3 saat gösteren program o saatte bitmiyor uzuyor uzun sürüyor öff
Marianne benencokanneolmayisevdim siz pause tuşuna basın, duruyor, kapağını açıp kuruyup kurumadığını kontrol edin. Ben genelde bir buçuk saatlik programa atıyorum. Bebek kıyafetleri 30-40 dk kuruyor. Çamaşır makinesi gibi kitlenmiyor.
boran06 benencokanneolmayisevdim telefondan ekstra kurutmayı seçin ben beyazları seçiyorum 3 saatte bitiyor çamaşır azsa daha erken bitiyor istediğim zaman telefondan durdurabiliyorum dakikalar biraz yanıltıcı havlu vs atarsanız o süreyi biraz uzatıyor zor kurudugu için
benencokanneolmayisevdim sinemslv aynen öyle yapıyor can sıkıcı bence. Sürekli kontrol ediyorum kurumusmu diye yoksa 5 saat dönüyor
Svgcarim Ben herşeyi anti alerjide yıkıyorum çekme felan yapmadığı için. 3 saat sürüyor kıyafet az olursa erken bitiyor