tosbikim2020 Samsung telefon alacaksanız S serisi alırsanız pişman olmazsınız. Android telefondan ne bekliyorsanız var. Uzun vadede kullanılabilecek en iyi seri. Ben s20fe kullanıyorum öneririm. 4 senedir taş gibi, ekran camı bile kullanmıyorum. Depolama, kamera, kullanım çok iyi. O kadar uygulama indiriyorum galeri binlerce video dolu hiç kasma donma olmuyor. Hor kullanmama rağmen batarya çok iyi durumda hala günde bir şarj yetiyor.
Şuan fiyatlar nasıl bilmiyorum s alabilecekseniz alın. Alamazsanız A serisi düşünebilirsiniz. Ama a16 a20 gibi gb ram düşük olan modelleri değil de a56 a36 gibi modelleri araştırabilirsiniz.