sinemmom10 Kızlar az önce bebeğim birden ağladı susturamadım memeye verdim sakinleşti rüya mı gördü acaba yoksa diş sancısı mı bilemedim içim gitti 8 aylık olacak bugün atak değildir herhalde ağlamaktan öksürdü kustu ya değişik bir saatti şimdi uyutuyorum yanındayım nedendir
12betul sinemmom10 Ay da atak dönemi aslında Ama onun dışında gaz , diş uykusuzluk bir çok etken neden olabilir . Bizim ki de şimdi öğle uykusunu kısa kesti akşama kadar ağlamaklı kabus oldu bana 😏
Yaso_ sinemmom10 Dün de ben aynısını yaşadım 11 aylık anne anne diye ağlamasından rüya gördüğünü anladım Ağlayacam diye gözlerini bile açmadı sarıldım sürekli buradayım annecim diye diye sakinleştirdim oluyor arada oku bol bol bebeğine 😊
oyuncakhikayesii sinemmom10 ay dönüyorsa eğer kolunun üstüne yatiyorsa kolu uyuşmuş olabilir bende yaşıyorum bazen kolunun üzerine yatıyor
ceydact Atak dönemi, diş, gaz sancısı, gün içinde fazla uyarana maruz kalma, rüya hepsi olabilir dönemsel olarak biz de yaşıyoruz krize girerek uyanıyor bizde genelde dişten dolayı oluyor bazen de gaz sancısı oluyor
sinemmom10 oyuncakhikayesii ayyy evet kolunun üzerine yatıyor sağ tarafa özellikle çok saolun söylediğiniz iyi oldu