Yürüteç kullanmamak için okadar direndim ki ama başaramadım arkadaşlar desteksiz büyütmek çok zor 8. Ayda koydum yani şuan 2 hafta oldu kısa kısa uzun süreli değil tabiki ve ben yararını gördüm oğlum adımlamayı ve ayakta durmayı öğrendi belki ilerde illaki tehlikeli olucaktır ama inşallah yürür hemen de kullanmam daha 😂😂