Ben bir anne olarak ne görmeye ne izlemeye nede duymaya yüregim dayanmıyor,içim sızlıyor o kızın fotograflarını görünce maf oluyorum geçen küvezde dövülen bebek bugun babavekızı yarın ne olur allah bilir,idam idam idam die avazım cıktıgı kadar bagırmak istiyorum anamda yapsa idam babamda yapsa idam neyi beklıyor bu devlet,ben çocugumu böyle bir ülkede nasıl büyütücem,heryerde şiddet hakaret bomba cinayet,bir müslüman olarak çok sorguluyor ve kendı kendıme cok konusuyorum bebeklerımız bunu hak edıcek ne yaptı onların kaderi nie böyle oldu onların aldıgı darbeye bız dayanamazken onlar nasıl katlandı,Allaha şirk koşmaktan korkuyorum Ama Allahım diyorum nasıl insanlara can verıyorsun demektente geri kalamıyorum siz neler hıssedıyorsunuz 😭