Hanımlar iyi akşamlar anne yanı uygun beşik satıyorum almak isteyen olursa şuan ki güncel fiyatının yarısına veririm.. :)

Bebeğimi sadece 1 kaç defa koydum içine başka bir besigimiz olduğu için buna ihtiyaç duymadik. Sadece sinekliği yok aldığımızda da yoktu