Tuvalet eğitiminde 3.Ayım kızım 30 aylık artık gündüzleri söylemeyi de bıraktı normalde söylerdi ben tuvalete git demeden asla söylemiyor tuvalete gitmiyor ben fark etmezsem o bir güzel altına işiyor hatta bi haftadır kilerimiz var orayı mesken etti oraya işiyor artık bu o kadar ileri gitti ki geceleri hiç kaçırmayan kızım şu son 20/25 gündür özellikle bazı geceler 2 kere hatta gece uykusunda altına yapıyor ben kafayı yemeye ramak kaldı dişlerimi sıkmaktan dişimin biri kırıldı egzama arttı saç dökülmem arttı bu süreçte gerçekten iyi değilim artık ne yapacağımı bilemiyorum nolur bana bı çıkış yolu gösterin beze geri dönmek istemiyorum çünkü kızım bezliyken hem kötü düzeyde kanamalı pişik oluyordu hemde labial yapışıklık yaşıyorduk şimdi tan hepsi düzeldi derken geri dönmek istemiyorum ama ne yapacağımı da bilmiyorum nolur bana bi çıkış yolu gösterin lütfen ya bütün bez markalarını ıslak mendil ya da hatta sulu havlu da kullandım ama kanamalı pişipi labial yapışıklığı geçmiyordu şimdi bezi bırakınca geçmişti ama artık dayanacak gücüm kalmadı ev resmen çiş kokuyor beze geri mi döneyim gene napayım bi öneri verir misin benim gibi durumu yaşayan oldu mu bu arada ben tuvalet eğitimine tam başlamayı düşünmüyordum pilsanın köpekli tuvaletini almıştım onu görünce ilk gün çişim geldi dedi ve hem büyük hem küçük tuvaletini ona yapmaya başladı ilk 15 gün çok güzeldi söylüyordu sonradan böyle oldu işte