Arkadaşlar merhaba.
7 ay 18 günlük oğlum var. Oğlumu çok az emzirebildim şu an sadece mama ve ek gıda alıyor.
Doğduğundan beri gece 3 saatte bir kesin uyanır gündüz de genelde ayına göre uyutmaya calisarak ilerledim bir de çocuğumu dinleyip gözlemleyerek. Yakın zamanda ameliyat olmam gerekti çok zorlanıyorum oğlum geceleri uyumuyor üstten 2 dişi de beyaz beyaz şişmiş damakta ama patlamıyor vs vs. Bir de bugüne kadar polly küçük beşikte yatırıyordum artık dönmek uyuklamak istiyor o sebeple sığmıyor şu an gece yarım saatte bir uyanıyor. Not: park beşik kullanamadık hiç de sevmedim ne ben ne oğlum hafif sallanarak uyuyor şiddetli değil sallanma kalitelerini beğenmedim beşiklerin.
Sormak istediğim şu;
Bana bir yatak önerisi nolur bir de uyku konusunda tecrübelerinizi paylaşırsanız sevinirim