papatyaa34 13 aylık bebeğim sadece benim yanımda derin uykuya geçiyor yatağına aldığım zaman sık sık uyanıyor geri yatağında uyumak istemiyor bu durumu yaşayan ya da çözüm önerisi olan var mı 🥹
Minel-inannesi papatyaa34 yer yatağı yapın, uyuturken yanına uzanırsınız sonra kalkarsınız. Kızım 3yaşını geçiyo, en baştan beridir böyle yaptım😊
accountant papatyaa34 6 aylık benimde öyle beşikte 5 dakikada bir ağlıyor uykusunda sürekli kıpır kıpır huzursuz olduğu belli. Yanıma alıyorum sabaha kadar kesintisiz uyuyor nasıl ayıracağız ilerde hiç bilmiyorum
papatyaa34 accountant benim 9.aydan sonra böyle oldu yaa byüdükçe kesintisiz uyur dedikçe tam tersi oldu 😅