Yeni_anne09 çalışmak derim. Mühendisim, 20 yaşında mesleğe atıldım. Kariyer yaptım, yüksek lisansı da yaptım, 8 sene sonra doktora yapmaya karar verdim. İleride mühendislikten akademisyen kariyerine geçiş yapmayı planlıyorum. 35 yaşındayım. 40 yaşından sonra mühendislik fiziki olarak zor gelecek gibi. 20 yaşındaki enerjim yok sonuçta. Dengeli şekilde vakit ayırmaya çalışıyorum. Çocuklarıma iyi bir gelecek eğitim hayat sağlamak istiyorum.