kedilipicama Kızlar yazın bebegimle yatakta yatmayı düşünüyorum yatagın yanı için Koruma vs oluyormu kullanan memnun kalan varmı
Nikita kedilipicama evet ben kullanıyorum. Çok memnunum. Öyle rahat uyuyoruz ki. Düşecek diye korkmuyorum. Onu aldım alalı uykum derin. Herkes alsın. Çok tavsiye ederim
bitboylum kedilipicama benim kızım 2.5 yaşında biz de onu yeni yatağına alıştırıyoruz eşim ikeadan aldı korumalıüı gerçekten çok iyi bir iki kez nasıl ineceğini de gösterdim şimdi geceleri uyanınca kendi geliyor yanımıza
kedilipicama Nikita nereden aldınız adı tam olarak ne diye geçiyor bende çok istiyorum hep tetikteyim aman düşer eder diye