yamacum çocuğunuz küçükmüş bende bir kaç kez yaptım ama yüzde ikilik kullanarak… bildiğiniz kafes çiziyorsunuz videolarda var tam orta hatta omurga üstü diyelim sürmeden yanlarından yapıyorlar .. ateşte ayak altına falan … ama yine de Dr görsün ciğerlere inmesin enfeksiyon ateş vs varsa antibiyotik kullanması gerekebilir , ama buna gerek yoktur semptomatik tedavi der doktorun o zaman kullanırsın .