Şimdiye kadar sadece anne sütü aldı 5.5 aylıkken tadımlara başladık ilk sebze tattı tadimlar iyidi şimdi 7.ayinda internette kahvaltı ara öğün akşam öğünü veren var ama bizimki günde 1 öğün zor yiyor ağzını kapatıyor mama sandalyesinde yandan aşağı doğru bakıyor fincanda yumurta yumuşak pankekler çorba gibi değişik şeylerde yapıyorum 5 aylıkken iki dişi çıktı ne zaman iştahla yicek acaba hastada değil ablasida böle iştahsız zaten bu yese dedim buda yemiyor