goncakoray38 bugun 4 aylik aşımızi olduk bana 4 buçuk aylıkken tadimlara başlayabilirsin dedj bebekde hazir ise ağzını aciyorsa filan ama yutma bekleme tek tadacak dedi 24-48 saat içinde gösterir alerji si varsa dedi ben 15-20 gune deniycem bir cay kaşığı zaten tadacak tukurecek onuda. Ek gıdaya 5 ayin ortasında sonuna dogru başla dedi isteğine de bağlı biraz