anne_an Kızlar afedersiniz bugün dikişlerimi kontrol edeyim diye baktım dikişlerim iyileşmiş ama vajinanjn içinde beyaz bişey var ilk defa gördüm çok korktummbu neyin nesidir
kader_14 anne_an idrar mesanesi galiba hamileyken bebek baskı yaptığı için oluyormuş doğumdan sonra düzelmiyorsa idrar torbası sarkması deniliyor böyle duydum doğruluk payı nedir bilmiyorum
kader_14 anne_an bilmiyorum canım bende aynı dert var . Kadın doğuma randevu alıp git doktorlar daha iyi bilir