Metesmom senemmmm9 Çiş kaka yapıyorsa doyuyordur, doyduğu halde emmek istiyorsa tok olduğuna eminseniz emzik verebilirsiniz.
eymeninannesi2704 senemmmm9 oğlum da öyleydi doyduğundan emin olunca Emzik verdim rahatladım çünkü artık Emzik niyetine kullanıyordu beni eğer siz de doyduğuna eminseniz Emzik verin
Nikita senemmmm9 Bebek anneye yakın olmak için de emer. Her duyguyu emerek gösteriyor şu an. Ben emmesi iyi olsun diye emzik vermedim. Sonra ben emzik oldum. 3 ay memeye yapışık yaşadı. Emziği ver ama iki saatte bir mutlaka emzir
gg3848 senemmmm9 yok canım niye bıraksın yani benim kızım doğar doğmaz emzik emmeye başladı buna rağmen emmesini hiç etkilemedi yine de bir deneyin eğer olumsuz etkilediğini hissederseniz tekrar emzik vermezsiniz
yrnyrn061 senemmmm9 hayır canım neden bıraksın emzikten süt gelmiyor ki biberon olsa belki derim ama emzik memeyi bıraktırmaz neredeyse herkes kullanıyor
merdor Philips avent alın. Emzik almasam memelerimi bırakmazdı saaaatlerce emmek isterdi. Simdi soyup diliyle itiyor bu bi süreç bende hiç burakmicak sanıyordum 2.5 aylıgız
senaninn senemmmm9 doyduğundan emin olunca emzik verin 💓 minnoş yavru. emzik hem de uykuya geçmelerini kolaylaştırıyor. benim oğlum wee baby emziği tutmadı ama philips avent i tuttu. şimdi 50 günlük iyi ki tutturmuşum diyorum uykusundan uyanınca emzik veriyorum geri uykuya dalıyor