Canım hayırlı günler benim kızım da 8 ay 23 günlük 3 ana öğün veriyorum sabah ilk olarak emziriyorum sonra 9 10 gibi kahvaltı yapıyoruz çok sevdiğimiz söylenemez bir şekilde yiyoruz zar zor😊 öğleden sonra yoğurt meyveli yoğurt gibi bir öğünumuz var cok sukur ki cok seviyor ve yiyor aksam da bizle birlikte corba yapıyorum çorbayı çok sevmiyor genelde eline vermemin şeyler yapıyorum tavuk patates karnıbahar aralarda da emmek istediği an emziriyorum akşam hiçbirşey yemezse gece yatmadan 1 saat önce muhallebi yapıyorum böylece gecede sık uyanmıyor 😊