_YanakReisinAnnesii mer_ann pek birşey de anlaşılmıyormuş kutusundan 😂Sadece spirale mi güveniyordunuz? Eğer öyleyse ihtimal var elbette.
mer_ann _YanakReisinAnnesii yani sprial taktirdigim 6ay 2kere kontrol oldu yillarca kalmadi ki +emzirme sagim yapiyorum sezeryan sonrasi 13aydir adet de olmuyorum
_YanakReisinAnnesii mer_ann ilk aylar kayma ihtimali daha yüksek demişti bana doktor dikkat edin,sadece ona güvenmeyin. Yeniler de doğum yaptın diye hatırlıyorum seni muhtemelen yeni bir bebek istemiyorsun.
mer_ann _YanakReisinAnnesii evet kuzum 13aylik 1ay oncesine kadae spiral+prezeevativle korunuyorduk yineo yonteme baslamam gerek