Kızlar selam,
Bebeğim 7.5 aylık. Acayip bir durum gelişti. Avizelerden, ışıklardan vs korkuyor gibi. Yaklaştırıyorum dokunuyor ama önce kendini geri çekiyor. Sürekli gözü avizelerde, lambalarda. Bazen bakıp gülüyor. Benzeri bir durum yaşayan oldu mu daha önce?