bsrt bihterinannesi bebelac gold kullanıyorum sma optipro kullanıyordum hemen bıraktım ve bebelac dan daha çok memnunum
happygirl8_ bihterinannesi valla ben doğduğundan beri kullanıyodum bi ara bakteri tespit edildi bıraktım sonra yeniden başladım memnunum da bi sıkıntı yok
happygirl8_ umayy06 sma Optipro kullanıyorum.Kontrol derken zaten bir kere toplatıldı Sma diğerlerinde sıkıntı yoktu