Minikkurbagam 2,5 aylık bebeğim o kadar dikkat etmeme rağmen bugün boğaz yanması ile uyandım vücudum da kırgınlık üşüme var. Bu kış bian önce bitsin istiyorum inşallah bebeğime bulaşmadan atlatırım sinirlerim bozuldu😭
ylnydg Minikkurbagam maske ile emzirin muhakkak ve ellerinizi güzelce yıkayın. Maskesiz yanaşmayın bebeğinize. Geçmiş olsun
Minikkurbagam ylnydg öyle yapıyorum canım ama gecede beraber uyuyorduk. İnşallah sütten antikor geçer
Minikkurbagam Benim sol göğsüm ağrıyor geceden beri üşüme titreme kemik ağrısı da oluyor ara ara acaba mastit mi oldum
mvldy Minikkurbagam mastit başlangıcı da olabilir mastit çok daha ağır geçiyormuş ben de yaşadım aynı durumları hatta acillik oldum iki defa doktorlar bir şey yapmıyor maalesef emzirdiğimiz için ben parol kullandım ateşimi geçirdi onun dışında en az 20 dk olmak şartıyla sağım yaptım ve sağım yaparken o göğsüme ufak masajlar yaptım sonra bir bezi ütü ile ısıttım göğsüme sardım soğuyana kadar çok faydası oldu
zuz22 Minikkurbagam bwnim de öyle olmıştu masit oldun sürekli sık sık emzir duş alırken de masajyap iyi geliyor
mvldy Minikkurbagam evet emzirilir sorun olmaz evet bende de aynı belirtiler vardı hatta acile gitme sebeplerimde sırtmda bir batma vardı nefes dahi alamıyordum birinde de crp 110 olmuştu çok titriyordum ve ağrım çoktu
Minikkurbagam mvldy bugün sürekli sağdım o tarafı daha iyi gibiyim çok teşekkür ederim ☺️ geçmiş olsun sizede