Badeninannesi_35 4 yaş kızım var 3 aylık oğlum bayram da 4 aylık olucak neler almalıyım yani havalar sıcakmı olur nasıl olur
ylnydg Badeninannesi_35 bu soruya mikail net cevap verebilir 😂😂😂 Mart bu malum kar da yağabiliyor, 20 derece de olabiliyor. Tarih yaklaşsın tahminlere bakın derim
Mammamiaa_ Badeninannesi_35 biz mersindeyiz o yüzden baharlık ince alırım . Soğuk olursa hırka giyerler☺️
KendiEvimdeDeplasmandayim Badeninannesi_35 hırkalı vs kombin yapabilirsiniz çok sıcak olmaz bence ama havalar şaşırtıyor bazen 😂
Usnac1995 Badeninannesi_35 Gömlek falan bunaltır. Güzel bir sweat, altına pantolona benzer eşofmanlar var onlardan alabilirsiniz. Minik bir de ayakkabı tamamdır 😂