Nsrn1 gerçekten o kadar yıldım ki. Ay karıncayi oldurneyin diyenler, bu işle hiç ugrasmamis kişilerdir. Yapmadığım şey kalmadı. Her odada olur mu yahu. Banyoda ne ariyosunuz mesela. Yatak odasında geziyolar. Ben karınca ilacindan başka çözüm bulamadım ama oda geçici bir çözüm. Bekleyelim bakalım. Belki bu fikri olan yazar