610 bin tl kadar nakit paramız var araba almak istiyoruz ama paramıza göre içimize sinen bir araba yok bende paramızı altın yapıp haziran temmuz gibi alalım diyorum sizce mantıklı mı yoksa zarar etmiş olurmuyuz? Ben minimum 200 bin kar etmiş oluruz diye düşünüyorum