nzlcngnc Oğlum 16 aylık. Sabah kahvaltıda pankek tahin pekmez zeytin çeçil peyniri gayet düzgün yiyor. Emzirmiyorum sütüm olmadığı için. Arada su içiyor. Ceviz verince de yiyor. Tüm gün sadece bu kadar. Başka en ufak bişey yemiyor. Geceye kadar 22.00 da yatıyor ve anca o saatte 180 cc mama yiyor. Normal öğün yemiyor. Ve daha önemlisi tadına bile bakmıyor. Yani direkt reddediyor. Kırk çeşit şey denedim artık ne yapacağımı bilmiyorum. Gerçekten çok yoruldum. Lütfen yardımcı olun video izletmeyi de denedim yine ağzına bi lokma sokmuyo. Yani kilosu da 10 kilo iki aydır hiç kilo almıyor. Çünkü mamayı gündüz kes dedi doktorumuz. Yemekte yemiyor ne yapıcam
biebrarvar nzlcngnc şimdi şöyle kardeşim çocuğuna çorba ver ama çorbaların içinde kemik suyu olsun illa ek gıda derken illa yemek yiyecek diye bir durum ve de şu an daha yaşı çok sen verebildiğin şeyleri ver gene dert etme 6 ayda bir çocukların damak zevkleri değişiyor
nzlcngnc Çorba yemiyor. Kemik suları yapıyorum. İlik çıkarıyorum. Pöç yapıyorum. İncik yapıyorum yani yapmadığım ette kalmadı. Yoğurt asla yemiyo mesela. Danone verdim geçen belki sever kutusuna koyarım diye onu da yemedi, asla ağzına değdirmiyor.