Hep_oyle_olur_zaten Sünnet: ikramda bulunmak 100 tane ‘ Ya Nur’ çekelim Bugün bir davranışımızı iyilestirelim: kendimize karşı daha nazik olalım ( iç huzuru artırır) Evin bereketi için evde çöp biriktirmemek, günlük sadaka vermeye özen göstermek, mutfakta Kur’an-ı Kerim okumak veya açıp dinlemek , kerahat vakti uyanık kalmak Allah’ım, nefsimin beni sürüklediği yerlerden beni koru. Beni nefsime değil, Sana kul eyle. Gizlide de açıkta da doğru olanı yapabilmeyi nasip et. ( Amin) Sizin de eklemek istedikleriniz var ise yazabilirsiniz 🌸 Nokta veya emoji de olsa yazın ki başkalarının görmesine de vesile olalım inşallah 🌹
HELELEKADIN Hep_oyle_olur_zaten reglken de tesbih cekebiliyormuyuz yada şunun harici hepsini çekebilirsin dediğiniz birşey var mı yanlış birşey yapmak istemem