alparslan_06 Benim ve oğlumun varmış ilk defa duyduğum bir şeydi eşimle birbirmize bakakalmıştık. Ne alaka diye çunku bu benim 3.cocugum.daha 7 günlüğüz ama 3günde geçmişti.kan degerlerinde enfeksiyon çikmadi şükür o yüzden damar yolu açilmamişti(en çok korktugum buydu)ama sadece ışığın altında yattı.Allah’a şükür insallah çabuk çıkar sizin yavrunuzda🥰15.9 ile yoğun bakıma alındı çikaracaklari vakit emme refleksine baktılar