Bebeğim 3 ay 12 günlük 1 haftadır gündüzleri uykusu geliyor uyutmaya çalışıyorum kendini geriyor ok gibi yapıyor çığlık kıyamet kopuyor uyumadığı içinde hızursuz ve sürekli ağlıyor ,akşam uykusuna da geçerken zorlanıyor ve yorgun düşüp uyuyor sabaha kadar yemek dışında uyanmıyor neyden kaynaklı acaba yaşayan varmı?