1sen1ben1debebekk eğer o fotoğrafı devletle alakalı birimlerde kullandı iseniz görünüyor ve kabul etmiyorlar yani ben İstanbul’dayım eskisini götürdüm bunu şu yıl kullanmıssin, yeniden çektir dedi ,kabul edilmedi yani. Ama kullanılmayan bir fotoğraf ise belli olmaz sistemde görüyorlar misal pasaport kimlik ehliyet başka bişe için kullandığınız gorunuyor